POZOR, brožuru lektora k tomuto webináři zasíláme POŠTOU. Pokud ji chcete zaslat na jinou adresu, napište nám tuto informaci do pole "poznámka". Prosíme, uveďte, zda se jedná o pobočku firmy či bydliště - kvůli správnému formátu adresy.
Cílem webináře je seznámit posluchače s problematikou určování pracovní doby, vedení evidence pracovní doby, přestávkami na jídlo a oddech, bezpečnostními přestávkami, denní pauzou na oddech, týdenním nepřetržitým odpočinkem, přerušením pracovní doby, dohodou o kratší pracovní době, dohodou o samo rozvrhování pracovní doby od 1.1.2025, a pracovní dobou v souvislosti s prací na dálku – změny od 1.1.2025. Dále pak určení pracovní doby u dohody o provedení práce a pracovní činnosti, evidenci o odpracované době u zaměstnanců pracujících na dálku. Dále pak práce nad rámec pracovní doby a její vykazování.
Je určen pro mzdové účetní, personalisty, vedoucí pracovníky, a v neposlední řadě i statutáry společností.
Probírané oblasti: