Smluvní podmínky

  • Úvodní stránka
  • Kontakt
  • Mapa stránek

  • Kurzy
  • Zakázkové kurzy
  • Zasílání nabídek
  • Aktuality
  • Kontakt
  • Nabídka spolupráce
  • Smluvní podmínky
  • Naši partneři
  • Věrnostní karta

Smluvní podmínky

Odesláním přihlášky objednavatel akceptuje nabídku pořadatele a závazně přihlašuje pracovníka(y) k účasti na školení a zároveň vyjadřuje souhlas se smluvními podmínkami.

V případě, že při přihlašování objednatel uvede, že platbu provede v hotovosti a neúčastní se semináře a neprovede platbu v hotovosti, tak odesláním přihlášky souhlasí s následnou fakturací poplatku, protože organizátor mu rezervuje až do konce semináře místo v přednáškovém sále.

Změna termínu školení, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.

Součástí ceny je drobné občerstvení (káva, nápoj či drobné občerstvení).

Organizátor semináře nebere žádnou zodpovědnost za nedostatky ve službách kterékoliv třetí strany, kterou využívá při svých vlastních službách posluchačům kurzů. Dále nebere zodpovědnost na zranění, škody a ztráty vzniklé posluchačům nebo posluchači způsobené. Tyto náklady způsobené uvedenými okolnostmi ponese výhradně posluchač kurzu.

Objednatel případnou reklamaci na nedodržení tematické náplně semináře či z jiného důvodu uplatní nejpozději v závěru semináře u pořadatelské služby tak, aby bylo možno vše včas vyřešit ke spokojenosti posluchače semináře.

Jak se přihlásit

Vyplňte přihlašovací formulář na straně zvoleného školení. Po odeslání přihlášky vyčkejte na Potvrzení objednávky a na základě přiložené Výzvy k úhradě zaplaťte účastnický poplatek (pozor na správný variabilní symbol – v případě přihlášení přes naše internetové stránky je to var.symbol uvedený na výzvě k úhradě). Pro každý seminář použijte samostatnou přihlášku, ale osob můžete na jednu přihlášku více.

Potvrzení objednávky generuje a odesílá automaticky počítač na základě Vaší objednávky a odesílá ho na email vyplněný do přihlášky. Pokud Vám nedorazí v řádů hodin, kontaktujte nás telefonicky. Prověříme stav Vaší objednávky.

Přihlášku

i platbu musíme obdržet nejpozději týden před konáním akce. Přihlášky došlé poštou či faxem pouze zaevidujeme, ale nepotvrzujeme jejich přijetí. Přihlášky zaslané přes formulář na našich internetových stránkách počítač automaticky zaeviduje a odešle přihlašovateli Potvrzení objednávky, které potvrzuje, že nám přihláška byla doručena. V případě platby převodem je přílohou Potvrzení objednávky také výzva k úhradě. Nezapomeňte v přihlášce uvádět své přesné adresy a IČ/DIČ firmy a všechny další důležité údaje pro správné vystavení daňového dokladu.

Zaplacení

Platbu proveďte nejpozději týden před akcí na náš účet č. 2200276289/2010 u FIO banky a uveďte správný variabilní symbol akce. Jedině tak Vám můžeme vystavit daňový doklad tak, abyste jej obdrželi u prezence v den konání. Jednotlivá školení hraďte zvlášť.

Storno

Poplatek se vrací pouze v případě zrušení semináře pořadatelem nebo přeplnění kapacity přednáškové místnosti, o čemž byste byli včas informováni. V případě, že se nebudete moci osobně účastnit, respektujeme náhradníka, který se ohlásí u prezence. Storno přihlášky pracovníka 5 a méně pracovních dnů přede dnem konání semináře není možné akceptovat z provozních důvodů a objednavateli vzniká povinnost uhradit účastnický poplatek v plné výši.

Copyright © 2008, ODBORCONSULT-D

powered by