Smluvní podmínky

  • Úvodní stránka
  • Kontakt
  • Kurzy
  • Webináře
  • Zakázkové kurzy
  • Zasílání nabídek
  • Kontakt
  • Nabídka spolupráce
  • Smluvní podmínky
  • Naši partneři
  • GDPR

Smluvní podmínky

Odesláním přihlášky objednavatel akceptuje nabídku pořadatele a závazně přihlašuje pracovníka(y) k účasti na školení a zároveň vyjadřuje souhlas se smluvními podmínkami.

Vzhledem k tomu, že všechny přednášky probíhají aktuálně formou webinářů, není možná platba v hotovosti.

Změna termínu školení, lektora a místa konání (u prezenčních seminářů) vyhrazena.

Objednatel případnou reklamaci na nedodržení tematické náplně přednášky či z jiného důvodu uplatní nejpozději v závěru přednášky u pořadatelské služby tak, aby bylo možno vše včas vyřešit ke spokojenosti posluchače.

Jak se přihlásit

Vyplňte přihlašovací formulář na straně zvoleného školení. Po odeslání přihlášky vyčkejte na Potvrzení objednávky a na základě přiložené Výzvy k úhradě zaplaťte účastnický poplatek (pozor na správný variabilní symbol – v případě přihlášení přes naše internetové stránky je to var.symbol uvedený na výzvě k úhradě). Pro každé školení použijte samostatnou přihlášku, ale osob můžete na jednu přihlášku více (až 5).

Potvrzení objednávky generuje a odesílá automaticky počítač na základě Vaší objednávky a odesílá ho na email vyplněný do přihlášky. Pokud Vám nedorazí v řádů hodin, kontaktujte nás telefonicky. Prověříme stav Vaší objednávky.

Přihlášku

i platbu musíme obdržet nejpozději týden před konáním akce. Přihlášky došlé poštou či faxem pouze zaevidujeme, ale nepotvrzujeme jejich přijetí. Přihlášky zaslané přes formulář na našich internetových stránkách počítač automaticky zaeviduje a odešle přihlašovateli Potvrzení objednávky, které potvrzuje, že nám přihláška byla doručena. V případě platby převodem je přílohou Potvrzení objednávky také výzva k úhradě. Nezapomeňte v přihlášce uvádět své přesné adresy a IČ/DIČ firmy a všechny další důležité údaje pro správné vystavení daňového dokladu.

Zaplacení

Platbu proveďte nejpozději týden před akcí na náš účet č. 2200276289/2010 u FIO banky a uveďte správný variabilní symbol akce. Jednotlivá školení hraďte zvlášť.

UPOZORNĚNÍ - webináře je nutno uhradit tak, abychom platbu měli na účtu nejpozději 2 pracovní dny před konáním semináře. Tato podmínka je nadřazena splatnosti uvedené na výzvě k úhradě.

Storno

Poplatek se vrací pouze v případě zrušení semináře pořadatelem nebo přeplnění kapacity přednáškové místnosti, o čemž byste byli včas informováni. V případě, že se nebudete moci osobně účastnit, respektujeme náhradníka. Storno přihlášky pracovníka 5 a méně pracovních dnů přede dnem konání přednášky není možné akceptovat z provozních důvodů a objednavateli vzniká povinnost uhradit účastnický poplatek v plné výši.

Copyright © 2008, ODBORCONSULT-D

powered by