Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
DAŇOVÉ DOKLADY, FAKTURACE, POKLADNA 2021 (praktický webinář pro účetní, pokladní, hospodářky, sekretářky a asistentky) -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
úterý 26. října 2021, 09:00 - 14:00
Cena včetně DPH
2 290 Kč
Variabilní symbol
51211019
Lektor
Ing. Lenka Kruntorádová, MBA - auditorka, daňová poradkyně, lektorka a soudní znalkyně oboru účetnictví s více jak 25letou praxí v oboru; členka Komory daňových poradců a Komory auditorů
Místo konání
U vás doma nebo v kanceláři
Přístupové údaje zasíláme
mezi 10-14 hodinou
předchozí pracovní den.
Najít na mapě...
UPOZORNĚNÍ
- Pokud se přihlašujete v době
kratší než 14 dní před konáním webináře
a na výzvě k úhradě je
splatnost v den konání webináře
, je nutné provést platbu tak, abychom měli
peníze na účtu nejpozději dva pracovní dny
před konáním webináře.
Tato podmínka je nadřazena datu splatnosti uvedené na výzvě k úhradě!
Tematická náplň
Webinář zkušené lektorky, soudní znalkyně a daňové poradkyně propojuje 2 oblasti, které se vzájemně propojují, daňové doklady, fakturaci a pokladnu. Je určen všem, kteří vystavují a přijímají faktury nebo vystavují a přijímají pokladní doklady a chtějí, aby vždy bylo vše řádně a včas uhrazeno a nedošlo k problémům, že něco je chybně. Je vhodný jak pro podnikatelské subjekty, tak pro obce i města, příspěvkové subjekty i neziskovou sféru, spolky, nadace, církve, družstva i OSVČ.
SPRÁVNÁ FAKTURACE - ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY V TUZEMSKU, V RÁMCI EU I MIMO EU.
Přehled platné a změněné legislativy a včetně nové legislativy - podzim 2021. Vybraná ustanovení zákona o účetnictví, DPH, občanského zákoníku a dalších právních předpisů, které je nutno znát. Novelizovaná ustanovení.
Fakturace a daňové doklady dle zákona o DPH, živnostenského zákona, zákona o ochraně spotřebitele a další legislativy. Změny u daňových dokladů u vývozu zboží.
Povinné náležitosti dokladu, objednávky, obchodní dopisy, faktury: obchodní jméno, firma, identifikace.
Zjednodušené daňové doklady i pro bezhotovostní platby.
Faktura v cizí měně a měnová doložka. Cizí měny, kurzové rozdíly.
Fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti i po změnách při poskytování stavebních a montážních prací.
Faktury vystavené na zboží, služby, penalizační, ostatní faktury. Přefakturace. Slevy, bonusy, skonto.
Faktury došlé od dodavatelů, faktury ze/do zemí EU, z/do třetích zemí.
Bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě; doklady skladového hospodářství, správné náležitosti.
DAŇOVÉ DOKLADY JAK MUSÍ SPRÁVNĚ VYPADAT, CO NESMÍME OPOMENOUT:
Interní účetní doklady; opravné účetní doklady, dříve dobropisy, vrubopisy.
Jak můžeme daňové doklady řádně legálně opravit, náležitosti. Vystavování duplikátů, kopií dokladů.
Kde se nejvíce chybuje: např.: pacht, závazek, zástavní právo, náhrada škody, zápůjčka, výpůjčka, kupní smlouva, vklad, nájem, koupě a řada dalších pojmů.
Elektronická fakturace.
Formy dokladů: listinná, technická, elektronická. Podmínky elektronické fakturace.
Archivace daňových dokladů, médii, termíny, nové povinnosti.
Daňové doklady (běžné, zjednodušené, souhrnné, opravné daňové doklady, tuzemské, zahraniční, splátkové kalendáře a další). Účtenka versus daňový doklad. Na co si dát pozor!
Prokazování dokladů a skutečností z hlediska daňové uznatelnosti
podle zákona o daních z příjmů; podle daňového řádu. DŮLEŽITÉ !!!!
QR FAKTURACE.
Výhodnější způsob fakturace. QR Faktura - automatické vyplnění některých účetních údajů při zpracování faktur. Účetní data z faktur lze načíst naskenováním QR kódu na faktuře. Díky integraci s QR Platbou je na faktuře jen jeden QR kód jak pro platební údaje, tak pro účetní data. Postup, vysvětlení novinky.
POKLADNA, PRAKTICKÁ POKLADNÍ ČINNOST:
Pracovní postupy pokladních, účetních, asistentek, sekretářek a všech, kteří pracují s penězi a ceninami. Pravidla pro činnost pokladny. Přehled platné změněné legislativy. Vybraná ustanovení zákonů, která je nutno znát.
Zákon o oběhu bankovek a mincí. Omezení plateb v hotovosti, kterých případů se to týká.
Vymezení základních pravidel vedení pokladní hotovosti a cenin.
Vedení pokladny v cizí měně.
Přijímání úhrad prostřednictvím platebních karet a šeků.
Stravenky a cenné papíry.
Účtování cestovních příkazů a cestovních dokladů. Termíny účtování.
Správné pracovní postupy pokladních, účetních a všech, kteří přicházejí do styku s hotovostí a ceninami.
Druhy dokladů, se kterými se můžeme v pokladně setkat.
ARCHIVACE.
Doby archivace daňových a účetních dokladů, faktur, příjmových a výdajových dokladů, dokladů k EET, reklamací, výpisů z účtů atd. Novela zákona. Zákon o archivaci - z. č. 499/2004 Sb. byl změněn z.č. 261/2021 Sb., konkrétně částí 213 od 1.1.2022.
NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY ŘÁDNÉ FAKTURACE.
Jak správně fakturovat, časté chyby a nedostatky daňových dokladů, nejčastější zjištění kontrolními orgány.
Diskuze, zodpovídání dotazů účastníků webináře.
ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ MATERIÁLY LEKTORKY K PŘEDNÁŠENÉ PROBLEMATICE.
Zpět na seznam kurzů...