Kurz

  • Úvodní stránka
  • Kontakt
  • Kurzy
  • Webináře
  • Zakázkové kurzy
  • Zasílání nabídek
  • Kontakt
  • Nabídka spolupráce
  • Smluvní podmínky
  • Naši partneři
  • GDPR

POKLADNA A FAKTURACE 2021 - praktický webinář pro účetní, pokladní, sekretářky a asistentky - KURZ JIŽ PROBĚHL


Datumpátek 11. června 2021, 09:00 - 13:00
Cena včetně DPH2 290 Kč
Variabilní symbol51210617
LektorIng. Lenka Kruntorádová, MBA - auditorka, daňová poradkyně, lektorka a soudní znalkyně oboru účetnictví s více jak 25letou praxí v oboru; členka Komory daňových poradců a Komory auditorů

 

Místo konání


U vás doma nebo v kanceláři

Přístupové údaje zasíláme mezi 10-14 hodinou předchozí pracovní den.

Najít na mapě...

UPOZORNĚNÍ - Pokud se přihlašujete v době kratší než 14 dní před konáním webináře a na výzvě k úhradě je splatnost v den konání webináře, je nutné provést platbu tak, abychom měli peníze na účtu nejpozději dva pracovní dny před konáním webináře.
Tato podmínka je nadřazena datu splatnosti uvedené na výzvě k úhradě!

 

Tematická náplň


  • Webinář zkušené lektorky, soudní znalkyně a daňové poradkyně propojuje 2 oblasti, které se vzájemně propojují, fakturaci a pokladnu. Je určen všem, kteří vystavují a přijímají faktury nebo vystavují a přijímají pokladní doklady a chtějí, aby vždy bylo vše řádně a včas uhrazeno a nedošlo k problémům, že něco je chybně. Je vhodný jak pro podnikatelské subjekty, tak pro obce i města, příspěvkové subjekty i neziskovou sféru, spolky, nadace, církve, družstva i OSVČ.
  • SPRÁVNÁ FAKTURACE 2021 - ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY V TUZEMSKU, V RÁMCI EU I MIMO EU.
  • Přehled platné a změněné legislativy a včetně nové legislativy. Vybraná ustanovení zákona o účetnictví, DPH, občanského zákoníku a dalších právních předpisů, které je nutno znát. Novelizovaná ustanovení.
  • Fakturace a daňové doklady dle zákona o DPH, živnostenského zákona, zákona o ochraně spotřebitele a další legislativy. Změny u daňových dokladů u vývozu zboží.
  • Povinné náležitosti dokladu, objednávky, obchodní dopisy, faktury: obchodní jméno, firma, identifikace.
  • Zjednodušené daňové doklady i pro bezhotovostní platby.
  • Faktura v cizí měně a měnová doložka. Cizí měny, kurzové rozdíly.
  • Fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti i po změnách při poskytování stavebních a montážních prací.
  • Faktury vystavené na zboží, služby, penalizační, ostatní faktury. Přefakturace. Slevy, bonusy, skonto.
  • Faktury došlé od dodavatelů, faktury ze/do zemí EU, z/do třetích zemí 2021.
  • Bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě; doklady skladového hospodářství, správné náležitosti.
  • DAŇOVÉ DOKLADY JAK MUSÍ SPRÁVNĚ VYPADAT, CO NESMÍME OPOMENOUT:
  • Interní účetní doklady; opravné účetní doklady, dříve dobropisy, vrubopisy.
  • Jak můžeme daňové doklady řádně legálně opravit, náležitosti. Vystavování duplikátů, kopií dokladů.
  • Kde se nejvíce chybuje: např.: pacht, závazek, zástavní právo, náhrada škody, zápůjčka, výpůjčka, kupní smlouva, vklad, nájem, koupě a řada dalších pojmů.
  • Elektronická fakturace. Formy dokladů: listinná, technická, elektronická. Podmínky elektronické fakturace.
  • Archivace daňových dokladů, médii, termíny, nové povinnosti.
  • Daňové doklady (běžné, zjednodušené, souhrnné, opravné daňové doklady, tuzemské, zahraniční, splátkové kalendáře a další). Účtenka versus daňový doklad. Na co si dát pozor!
  • Prokazování dokladů a skutečností z hlediska daňové uznatelnosti podle zákona o daních z příjmů; podle daňového řádu.
  • QR FAKTURACE. Výhodnější způsob fakturace. QR Faktura - automatické vyplnění některých účetních údajů při zpracování faktur. Účetní data z faktur lze načíst naskenováním QR kódu na faktuře. Díky integraci s QR Platbou je na faktuře jen jeden QR kód jak pro platební údaje, tak pro účetní data. Postup, vysvětlení novinky.
  • POKLADNA, PRAKTICKÁ POKLADNÍ ČINNOST 2021:
  • Pracovní postupy pokladních, účetních, asistentek, sekretářek a všech, kteří pracují s penězi a ceninami. Pravidla pro činnost pokladny. Přehled platné změněné legislativy pro rok 2021. Vybraná ustanovení zákonů, které je nutno znát.
  • Zákon o oběhu bankovek a mincí. Omezení plateb v hotovosti, kterých případů se to týká.
  • Vymezení základních pravidel vedení pokladní hotovosti a cenin.
  • Vedení pokladny v cizí měně.
  • Přijímání úhrad prostřednictvím platebních karet a šeků. * Stravenky a cenné papíry.
  • Účtování cestovních příkazů a cestovních dokladů. Termíny účtování.
  • Správné pracovní postupy pokladních, účetních a všech, kteří přicházejí do styku s hotovostí a ceninami.
  • Druhy dokladů, se kterými se můžeme v pokladně setkat.
  • POJIŠTĚNÍ VKLADŮ. Garanční systém finančního trhu. Zvýšené náhrady za vklady, zrychlení výplat náhrad.
  • ARCHIVACE. Doby archivace daňových a účetních dokladů, faktur, příjmových a výdajových dokladů, dokladů k EET, reklamací, výpisů z účtů atd.
  • NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY ŘÁDNÉ FAKTURACE. Jak správně fakturovat, časté chyby a nedostatky daňových dokladů, nejčastější zjištění kontrolními orgány.
  • Diskuze, zodpovídání dotazů účastníků webináře.
  • ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ MATERIÁLY LEKTORKY K PŘEDNÁŠENÉ PROBLEMATICE.

 

 

Zpět na seznam kurzů...

 

Copyright © 2008, ODBORCONSULT-D

powered by