Kurz

  • Úvodní stránka
  • Kontakt
  • Kurzy
  • Webináře
  • Zakázkové kurzy
  • Zasílání nabídek
  • Kontakt
  • Nabídka spolupráce
  • Smluvní podmínky
  • Naši partneři
  • GDPR

SPISOVÁ SLUŽBA, ARCHIVNICTVÍ A SPRÁVA DOKUMENTŮ 2020 /2021(jak vést spisovou službu, co se změnilo, co je nové, jak postupovat) - KURZ JIŽ PROBĚHL


Datumstředa 25. listopadu 2020, 09:00 - 13:00
Cena včetně DPH2 190 Kč
Variabilní symbol51201114
LektorMgr. Pavlína Nimrichtrová – specialistka a metodička spisové služby a archivace

 

Místo konání


U vás doma nebo v kanceláři

Přístupové údaje zasíláme mezi 10-14 hodinou předchozí pracovní den.

Najít na mapě...

UPOZORNĚNÍ - Pokud se přihlašujete v době kratší než 14 dní před konáním webináře a na výzvě k úhradě je splatnost v den konání webináře, je nutné provést platbu tak, abychom měli peníze na účtu nejpozději dva pracovní dny před konáním webináře.
Tato podmínka je nadřazena datu splatnosti uvedené na výzvě k úhradě!

 

Tematická náplň


POZOR, brožuru ÚZ Archivace k tomuto webináři zasíláme POŠTOU. Pokud ji chcete zaslat na jinou adresu, než je sídlo firmy, napište nám tuto informaci do pole "poznámka".

  • Webinář je určen veřejnoprávním i soukromoprávním původcům, kteří vedou spisovou službu v listinné nebo elektronické podobě. Je určen pro všechny osoby mající na starost ukládání, archivaci a skartování dokladů a dokumentů, spisovou službu, též pracovníky podatelen a spisoven nebo administrativní pracovníky. Vhodný bude pro ty, kteří již mají s vedením spisové služby zkušenost, avšak potřebují si tuto problematiku více ujasnit a dozvědět se aktuální stav legislativy, kdo má jaké povinnosti.
  • Aktuální informace o provádění spisové služby. Jak správně postupovat při tvorbě a ukládání dokumentů, listin, rozhodnutí, účetních a daňových dokladů, jak provádět skartační řízení a vyřazování dokumentů. Povinnosti veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti spisové služby. Přehled platné legislativy týkající se různých odvětví (např. průmysl, školství, zdravotnictví, služby, obce a jimi zřizované příspěvkové subjekty). JAK ZASAHUJÍ EVROPSKÁ NAŘÍZENÍ eIDAS a GDPR DO ARCHIVNICTVÍ A SPISOVÉ SLUŽBY.
  • AKTUÁLNÍ ZNĚNÍ ZÁKONA 499/2004 Sb., O ARCHIVNICTVÍ A SPISOVÉ SLUŽBĚ ROK 2020. Seznámení se zásadami a aplikace v praxi.
  • VYHLÁŠKA O PODROBNOSTECH VÝKONU SPISOVÉ SLUŽBY č. 259/2012 Sb. Vysvětlení povinností a postupů.
  • Zásady pro vedení spisové služby veřejnoprávních původců (škol, měst a obcí, příspěvkových organizací, státní správy, u organizačních složek státu) v listinné podobě– podací deník, práce s digitálními dokumenty v listinné evidenci, evidence spisoven, skartační řízení.
  • Vedení spisové služby v elektronické podobě u veřejnoprávních původců (školy, města a obce, příspěvkové organizace, státní správa, organizační složky státu, justice) - elektronické systémy spisové služby, digitální spisovna, elektronické skartační řízení, národní standard pro elektronické systémy spisové služby.
  • Dokumenty v soukromých firmách a organizacích, u podnikatelských subjektů - podací deník, evidence, rozdělování, vyřizování, odesílání, ukládání a vyřazování dokumentů. Co vše je vlastně dokument ve firmě a organizaci. Kdy je povinnost uchování analogový dokument a kdy je možné uchovávat pouze digitálně.
  • Tvorba spisů, typové spisy.
  • Digitální dokumenty - podepisování, pečetění a časová razítka, konverze a převody dokumentů, opatření dokumentů metadaty, výstupní datové formáty, práce s e-maily, datovými zprávami z datových schránek, návaznost na digitální spisovny.
  • Spisový řád, spisový a skartační plán – jak správně sestavit, co nesmí chybět.
  • Kontroly spisové služby.
  • Spisovny - zřízení a vedení spisoven. Jak postupovat v případě zrušených subjektů - zabezpečení jejich dokumentů, komerční spisovny.
  • Spisová rozluka – oč jde, jak postupovat.
  • Ukládání účetních a daňových dokladů.
  • Co a jak dlouho musíme uchovávat a archivovat. Rozdílné doby podle určení v příslušné legislativě. Doklady personální povahy, ekonomické povahy, podklady pro zdravotní pojišťovny, správu sociálního zabezpečení a další.
  • Klasické skartační řízení a elektronické skartační řízení – jak probíhá, jak se na něj připravit, skartační návrh, komunikace se státním archivem.
  • Likvidace vyřazených dokumentů, ukládání a přístupnost archiválií.
  • Aktuální otázky změn i v souvislosti s nouzovým stavem.
  • Diskuse, zodpovídání dotazů.
  • ÚČASTNÍCI WEBINÁŘE OBDRŽÍ AKTUÁLNÍ ÚZ ARCHIVNICTVÍ A SPISOVÁ SLUŽBA.

 

 

Zpět na seznam kurzů...

 

Copyright © 2008, ODBORCONSULT-D

powered by