Kurz

  • Úvodní stránka
  • Kontakt
  • Kurzy
  • Webináře
  • Zakázkové kurzy
  • Zasílání nabídek
  • Kontakt
  • Nabídka spolupráce
  • Smluvní podmínky
  • Naši partneři
  • GDPR

PROFESIONÁLNÍ JEDNÁNÍ, PRACOVNÍ A E-MAILOVÁ KORESPONDENCE, ETIKETA S LEHKOSTÍ (seminář pro office manažery, asistentky, sales manažery i personalisty) - KURZ JIŽ PROBĚHL


Datumúterý 27. října 2020, 09:00 - 12:15
Cena včetně DPH2 190 Kč
Variabilní symbol51201011
LektorDeutschová Olga Mgr.

 

Místo konání


U vás doma nebo v kanceláři

Přístupové údaje zasíláme mezi 10-14 hodinou předchozí pracovní den.

Najít na mapě...

UPOZORNĚNÍ - Pokud se přihlašujete v době kratší než 14 dní před konáním webináře a na výzvě k úhradě je splatnost v den konání webináře, je nutné provést platbu tak, abychom měli peníze na účtu nejpozději dva pracovní dny před konáním webináře.
Tato podmínka je nadřazena datu splatnosti uvedené na výzvě k úhradě!

 

Tematická náplň


  • CO VÁM KURZ PŘINESE:
  • Na kurzu se dozvíte, jak zvládnout všechny podobné situace s grácií a lehkostí a současně dosáhnout toho, co potřebujete. Při telefonickém hovoru budete jednat racionálně.
  • Dostanete mnoho užitečných tipů, jak vylepšíte svojí písemnou i osobní komunikaci.
  • Osvěžíte si pravidla společenského kontaktu v pracovním prostředí.
  • Naučíte se pravidla pracovní i on-line etikety, která podpoří vaše osobní úspěchy i podnikání firmy, činnosti úřadu.
  • Kurz vám pomůže zvládnout profesionálně všechny významné pracovní a společenské akce.
  • Kurz je veden interaktivní formou, v rámci celého programu je prostor pro dotazy a diskuzi.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • NÁPLŇ KURZU:
  • Chci být vynikající asistentkou, office manažerkou, sekretářkou, sales manažerem či personalistkou, oporou svému nadřízenému.
  • Jak napsat stručný, výstižný a poutavý text.
  • Časté chyby v písemné komunikaci.
  • Zdvořilostní pravidla kontaktů s klienty, jak jednat s lidmi.
  • Anatomie profesionálního e-mailu/dopisu. Co nesmíme opomenout.
  • Písemná komunikace jako podpora úspěchů v podnikání. Ale jak na to !
  • Psychologie správného textu, jak použít zlatá pravidla komunikace.
  • Jak efektivně chránit zájmy firmy, úřadu. Lze to? Ano !
  • Pravidla business etikety. Jak je správně aplikovat.
  • Etiketa v telefonickém styku, pravidla, zdvořilost při ukončování hovoru. Jak dosáhnout toho co chci, ale při tom zachovat glanc.
  • Jaké jsou pravidla společenského chování v práci, v úřadě, kde se často chybuje.
  • Co si kdy obléci na sebe – etiketa v oblékání na pracovišti a v úřadě. Co je vhodné a co je absolutně nevhodné
  • Jak správně vystupovat při společenských událostech na pracovišti i mimo něj.
  • Kde vzít cit přizpůsobit se každé situaci a vyvarovat se nejčastějším faux pas ve společnosti.
  • Příklady, modelové situace, ukázky z běžného života, praktické úkoly.
  • Diskuze, řešení dotazů účastníků semináře.
  • ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ PRACOVNÍ MATERIÁL LEKTORKY K SEMINÁŘI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ.

UPOZORNĚNÍ: U WEBINÁŘE NENÍ MOŽNÁ PLATBA V HOTOVOSTI.

 

 

Zpět na seznam kurzů...

 

Copyright © 2008, ODBORCONSULT-D

powered by