Kurz

  • Úvodní stránka
  • Kontakt
  • Kurzy
  • Webináře
  • Zakázkové kurzy
  • Zasílání nabídek
  • Kontakt
  • Nabídka spolupráce
  • Smluvní podmínky
  • Naši partneři
  • GDPR

FAKTURACE, DAŇOVÉ A ÚČETNÍ DOKLADY 2020/2021, ZMĚNY; POKLADNA 2020/2021, POKLADNÍ ČINNOST (praktický seminář pro účetní, pokladní a všechny osoby, které přicházejí do styku s fakturací a s hotovostí) - KURZ JIŽ PROBĚHL


Datumpondělí 30. listopadu 2020, 09:00 - 14:00
Cena včetně DPH2 190 Kč
Variabilní symbol99201111
LektorHúska Radek - účetní poradce, osvědčený lektor

 

Místo konání


hotel CLARION

Pražská 14
370 04 České Budějovice
Najít na mapě...

MHD - zastávka trolejbusu Mariánské náměstí nebo Družba - IGY. Parkování: placené parkoviště u hotelu, v okolních ulicích parkovací zóny, platby přes automat nebo aplikaci.

 

Tematická náplň


  • Seminář je určen všem, kteří ve firmách nebo organizacích pracují nebo přicházejí do styku s fakturací a s hotovostí a chtějí znát základní pravidla pro finanční operace a nakládání s penězi a řeší otázky správně vystavovaných a přijímaných daňových a účetních dokladů. Seminář je určen pro podnikatelské subjekty ale též pro příspěvkové subjekty, obce, spolky, nadace, tělovýchovné organizace a neziskovou sféru.
  • SPRÁVNÁ FAKTURACE 2020/2021 - ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY V TUZEMSKU, V RÁMCI EU I MIMO EU.
  • Přehled platné a změněné legislativy a včetně nové legislativy. Vybraná ustanovení zákona o účetnictví, DPH, občanského zákoníku a dalších právních předpisů, které je nutno znát. Novelizovaná ustanovení.
  • Vybraná změněná ustanovení, která se dotýkají fakturace, otázek účetních a daňových dokladů.
  • Fakturace a daňové doklady dle zákona o DPH, živnostenského zákona, zákona o ochraně spotřebitele a další legislativy. Změny u daňových dokladů u vývozu zboží.
  • Povinné náležitosti dokladu, objednávky, obchodní dopisy, faktury: obchodní jméno, firma, identifikace.
  • Zjednodušené daňové doklady i pro bezhotovostní platby.
  • Faktura v cizí měně a měnová doložka. Cizí měny, kurzové rozdíly.
  • Fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti i po změnách při poskytování stavebních a montážních prací.
  • Pokladní doklady příjmové, výdajové, cestovní příkazy, stvrzenky, paragony, faktury za hotové, náležitosti. Lhůty vystavování účetních dokladů.
  • Faktury vystavené na zboží, služby, penalizační, ostatní faktury. Přefakturace. Slevy, bonusy, skonto.
  • Faktury došlé od dodavatelů, faktury ze/do zemí EU, z/do třetích zemí 2019.
  • Bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě; doklady skladového hospodářství, správné náležitosti.
  • Ostatní interní účetní doklady; opravné účetní doklady, dříve dobropisy, vrubopisy.
  • Jak můžeme daňové doklady řádně legálně opravit, náležitosti. Vystavování duplikátů, kopií dokladů.
  • QR faktura – nástroj pro zrychlení a zjednodušení práce s fakturami – daňovými doklady.
  • ELEKTRONICKÁ FAKTURACE. Formy dokladů: listinná, technická, elektronická. Podmínky elektronické fakturace.
  • POKLADNA, POKLADNÍ ČINNOST 2020:
  • PRACOVNÍ POSTUPY pokladních, účetních, asistentek, sekretářek a všech, kteří pracují s penězi a ceninami. Pravidla pro činnost pokladny. Přehled platné změněné legislativy. Vybraná ustanovení zákona o účetnictví, DPH a dalších právních předpisů, které je nutno znát.
  • Vedení pokladny a pokladní knihy, pokladní operace, práva a povinnosti pokladních pracovníků, vnitropodnikové směrnice vztahující se k této problematice, hmotná odpovědnost, účetní operace, provozní zálohy, stálé zálohy, vyúčtování záloh, inventarizace pokladny, manka a schodek pokladny, vazba pokladny na mzdovou a finanční účtárnu na vyúčtování pracovních cest, ceniny, smlouva o hmotné odpovědnosti, operace s platebními kartami a šeky, cizí měna, kursy a přepočty, kursové rozdíly, smlouva o hmotné odpovědnosti, zabezpečení a vybavení pracoviště pro činnost pokladních pracovníků, nejčastější chyby a problémy v pokladní činnosti.
  • Zákon o oběhu bankovek a mincí. Omezení plateb v hotovosti, kterých případů se to týká.
  • ZMĚNY V OBLASTI POJIŠTĚNÍ VKLADŮ. Garanční systém finančního trhu. výšené náhrady za vklady, zrychlení výplat náhrad.
  • PRAKTICKÁ ČINNOST. Vymezení základních pravidel vedení pokladní hotovosti a cenin 2019. Vedení pokladních knih a evidencí cenin. Přijímání úhrad prostřednictvím platebních karet a šeků. Ochranné prvky bankovek. Nové limity plateb v hotovosti.
  • NÁLEŽITOSTI PŘIJÍMANÝCH/VYDÁVANÝCH POKLADNÍCH DOKLADŮ 2020 - abychom neměli problém při kontrole FÚ, náležitosti pokladních dokladů, co musíme kontrolovat při přijetí dokladu do pokladny; co musí doklad obsahovat, aby byl platným.
  • Pokladní doklady a jejich promítnutí do Kontrolního hlášení DPH.
  • Zákon o omezení výše hotovostních plateb.
  • POKLADNA V CIZÍCH MĚNÁCH, správné vedení pokladny v cizích měnách, evidence měn, použití kurzů, výpočet kursových rozdílů. Oceňování a účtování operací ve valutové a šekové pokladně.
  • INVENTARIZACE pokladny a cenin. Správný postup dle platné legislativy. Novelizované postupy inventarizace. Změny v inventarizaci.
  • PLATEBNÍ KARTY – vazba na pokladnu, účtárnu, příklady, správné postupy. Úhrada platebními kartami. Účtování přijatých úhrad formou platebních karet - správný postup.
  • STRAVENKY, POUKÁZKY, doklady v běžné činnosti pokladní nebo hospodářky.
  • ARCHIVACE, EVIDENCE, ochrana a zabezpečení průkaznosti dokladů, potvrzení a prohlášení. Správný postup jak dlouho musíme doklady archivovat.
  • NOVELA ZÁKONA O PLATEBNÍM STYKU zákon č. 370/2017 Sb. – využití jedné aplikace (internetové, nebo mobilní) pro více účtů, snížení limitů pro neautorizované transakce při ztrátě platební karty, nové podmínky blokace prostředků na účtu.
  • Příklady z praxe. Diskuse, dotazy.
  • Účastníci obdrží pracovní materiál připravený lektorem.

 

 

Zpět na seznam kurzů...

 

Copyright © 2008, ODBORCONSULT-D

powered by