Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
SPRÁVNÁ FAKTURACE 2020, DAŇOVÉ A ÚČETNÍ DOKLADY, EET (praktický seminář - jak fakturovat bez chyb) -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
středa 21. října 2020, 09:00 - 14:00
Cena včetně DPH
2 190 Kč
Variabilní symbol
44201012
Lektor
Ing. Beránková Dagmar - auditorka, daňová poradkyně a soudní znalkyně v oboru účetnictví. Má rozsáhlou praxi v různých ekonomických funkcích a je zkušenou lektorkou.
Místo konání
Dům kultury Akord Ostrava
náměstí SNP 1
700 30 Ostrava
Najít na mapě...
autobusem č. 27, 31, 41, 48, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky. Parkování: za DK AKORD jsou neplacená parkovací místa (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod VÝHODA NAŠICH SEMINÁŘŮ: ÚČASTNÍCI SEMINÁŘE OBRDRŽÍ OBĚD, OBČERSTVENÍ A STUDIJNÍ MATERIÁLY
Tematická náplň
Seminář zkušené lektorky a daňové poradkyně je určen všem, kteří vystavují a přijímají faktury a chtějí, aby vždy byly řádně a včas uhrazeny a nedošlo k problémům, že něco je chybně a aby faktury byly uznány i při kontrole FÚ. Seminář je vhodný jak pro podnikatelské subjekty, tak pro obce i města, příspěvkové subjekty i neziskovou sféru, spolky, nadace, církve, družstva i OSVČ.
SPRÁVNÁ FAKTURACE 2020- ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY V TUZEMSKU, V RÁMCI EU I MIMO EU.
Přehled platné a změněné legislativy a včetně nové legislativy. Vybraná ustanovení zákona o účetnictví, DPH, občanského zákoníku a dalších právních předpisů, které je nutno znát. Novelizovaná ustanovení.
Vybraná změněná ustanovení, která se dotýkají fakturace, otázek účetních a daňových dokladů.
Fakturace a daňové doklady dle zákona o DPH, živnostenského zákona, zákona o ochraně spotřebitele a další legislativy. Změny u daňových dokladů u vývozu zboží.
Povinné náležitosti dokladu, objednávky, obchodní dopisy, faktury: obchodní jméno, firma, identifikace.
Zjednodušené daňové doklady i pro bezhotovostní platby.
Faktura v cizí měně a měnová doložka. Cizí měny, kurzové rozdíly.
Fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti i po změnách při poskytování stavebních a montážních prací.
Pokladní doklady příjmové, výdajové, cestovní příkazy, stvrzenky, paragony, faktury za hotové, náležitosti. Lhůty vystavování účetních dokladů.
Faktury vystavené na zboží, služby, penalizační, ostatní faktury. Přefakturace. Slevy, bonusy, skonto.
Faktury došlé od dodavatelů, faktury ze/do zemí EU, z/do třetích zemí.
Bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě; doklady skladového hospodářství, správné náležitosti.
Ostatní interní účetní doklady; opravné účetní doklady, dříve dobropisy, vrubopisy.
Jak můžeme daňové doklady řádně legálně opravit, náležitosti. Vystavování duplikátů, kopií dokladů.
Kde se nejvíce chybuje: např.: pacht, závazek, zástavní právo, náhrada škody, zápůjčka, výpůjčka, kupní smlouva, vklad, nájem, koupě a řada dalších pojmů.
Elektronická fakturace.
Formy dokladů: listinná, technická, elektronická. Podmínky elektronické fakturace.
Archivace daňových dokladů, médii, termíny, nové povinnosti.
Daňové doklady (běžné, zjednodušené, souhrnné, opravné daňové doklady, tuzemské, zahraniční, splátkové kalendáře a další). Účtenka versus daňový doklad. Na co si dát pozor!
Prokazování dokladů a skutečností z hlediska daňové uznatelnosti
podle zákona o daních z příjmů; podle daňového řádu.
Nejčastější chyby v účetních a daňových dokladech
, jak je správně opravit, aby byly při kontrole uznány platnými.
QR FAKTURACE.
Výhodnější způsob fakturace. QR Faktura - automatické vyplnění některých účetních údajů při zpracování faktur. Účetní data z faktur lze načíst naskenováním QR kódu na faktuře. Díky integraci s QR Platbou je na faktuře jen jeden QR kód jak pro platební údaje, tak pro účetní data. Postup, vysvětlení.
NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY ŘÁDNÉ FAKTURACE.
Jak správně fakturovat, časté chyby a nedostatky daňových dokladů, nejčastější zjištění kontrolními orgány. Příklady chybných dokladů.
ARCHIVACE
Doby archivace daňových dokladů, faktur, příjmových a výdajových dokladů, dokladů k EET, reklamací, výpisů z účtů atd.
SLOŽITĚJŠÍ PROBLEMATIKA EET.
Co se mění v EET.Odložení náběhu 3. a 4. vlny od 1.1.2021. Pozastavení EET 1. a 2. vlny EET do 1.1.2021. Stvrzenka versus daňový doklad v souvislosti s EET. Specifický výhodný postup při vratkách zboží koupeného, tj. storna tržeb z důvodů reklamace apod., vratné zálohy a EET. Tržby za zboží v cizí měně a jejich přepočet na české koruny. EET a hotovostní tržby prodejny v kombinaci s hotovostní úhradou vydaných faktur ve vztahu k odvodu DPH na výstupu. Nové možnosti s EET u malých firem, malých podnikatelů.
DISKUZE.
Zodpovídání dotazů.
ÚČASTNÍCI SEMINÁŘE OBDRŽÍ MATERIÁLY LEKTORKY K PŘEDNÁŠENÉ PROBLEMATICE.
Zpět na seznam kurzů...