Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PRACOVNÍHO PRÁVA V SOUVISLOSTI S PANDEMIÍ KORONAVIRU (praktický webinář - co se mění, na co je nutno dávat pozor) -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
pátek 17. dubna 2020, 09:00 - 12:00
Cena včetně DPH
1 190 Kč
Variabilní symbol
99200415
Lektor
Demeterová právo
Místo konání
České Budějovice
Tematická náplň
Upozornění : pokud se vám nahoře rozsvítí nápis
SEMINÁŘ ZAPLNĚN
přejděte prosím na stránky seminářů v Praze a tam se můžete na webinář přihlásit (je to tím, že webinář bude obsluhován z Prahy)
V současné době řeší řada firem otázku, co přinesla pandemie koronaviru do pracovněprávních vztahů. Cílem webináře je poskytnout informace, jak reagovat na aktuální situaci a seznámit posluchače s nejnovějšími změnami. Cenné budou rady posluchačům, jak problémy v praxi nejlépe vyřešit. Dostatečný prostor bude věnován také odpovědím na dotazy posluchačů.
TEMATICKÁ NÁPLŇ WEBINÁŘE:
Home office, jak správně
ošetřit
podmínky práce z domova,
co vše je překážkou v práci na straně zaměstnavatele (prostoje, částečná nezaměstnanost, jiné překážky), při vyhlášení nouzového stavu,
překážky na straně zaměstnance (karanténa, neplacené volno, dovolená, OČR, aj.), jak správně dokladovat,
zpracování osobních údajů (zdravotní stav, emaily atd.) v době koronaviru,
nařízení dovolené, zákaz dovolené, změny rozvrhu práce, kdy sdělit zaměstnancům,
převedení na jinou práci,
dočasné přidělení zaměstnanců k jinému zaměstnavateli po dobu nouzového stavu a později,
ukončení pracovního poměru, jak nechybovat v současné složité situaci, (zkušební doba, okamžité zrušení, výpověď, hromadné propouštění) v době nouzového stavu a po něm,
NOVĚ SCHVÁLENÝ PROGRAM ANTIVIRUS - aplikace v podmínkách firem a zaměstnanců,
další aktuální problematika dle vývoje situace - nové výklady, změny,
odpovědi na dotazy posluchačů na závěr webináře.
PROČ ZVOLIT TENTO WEBINÁŘ ?
V SOUČASNÉ DOBĚ JSOU UZAVŘENY TAKŘKA VŠECHNY PROSTORY, KDE BĚŽNĚ SEMINÁŘE POŘÁDÁME A INFORMACE, KTERÉ VÁM CHCEME SDĚLIT, NUTNĚ POTŘEBUJETE ZNÁT V TĚCHTO DNECH:
seznámíte se s novými aktuálními informacemi z bezpečí a pohodlí domova či kanceláře,
ušetříte čas, náklady a problémy s cestováním, když řada spojů je zrušena,
písemné podklady obdržíte den předem e-mailem, budete mít časový prostor materiály prostudovat,
obdržíte text nově schváleného programu ANTIVIRUS,
lektorce můžete pokládat během webináře dotazy, postačí je napsat prostřednictvím chatu,
dotazy budou řešeny na závěru webináře, takže nebude rušen ucelený výklad problematiky.
získáte unikátní BONUS pro účastníky webináře . Každý účastník webináře obdrží v den konání webináře informační text
Přehled daňových úlev v souvislosti s COVID-19
CO POTŘEBUJI KE SLEDOVÁNÍ WEBINÁŘE :
Není to nic složitého, každý to zvládne. Pro účast na webináři postačuje obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátka, aktuální webový prohlížeč (ideálně google Chrome) a internetové připojení s doporučenou rychlostí stahování 4 Mb/s (to je běžná rychlost, rychlost lze otestovat např. na adrese www.rychlost.cz)
Na webinář se běžně přihlásíte jako na seminář, uhradíte platbu a v den konání webináře se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu (hesla), který zašleme e-mailem všem přihlášeným účastníkům, od kterých nám přišla platba na účet nejpozději 15.4.2020. E-mail s odkazem obdržíte s krátkým předstihem před konáním webináře na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Jestliže vám e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte, zda jste odeslali včas platbu a též si prosím zkontrolujte složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 233 550 031.
Nemějte žádné obavy, uvidíte, že se vše zdaří a získáte informace novým pohodlným způsobem!
WEBINÁŘ JE NUTNO UHRADIT DOPŘEDU PŘEVODEM A TO DO 14.4.2020!
ÚHRADA V HOTOVOSTI NENÍ MOŽNÁ!
Zpět na seznam kurzů...