Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
ZMĚNY V DANÍCH A ÚČETNICTVÍ V SOUVISLOSTI S KORONAVIREM (aktuální webinář) -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
čtvrtek 21. května 2020, 09:00 - 12:00
Cena včetně DPH
1 590 Kč
Variabilní symbol
56200536
Lektor
Kout Petr, Ing.Líbal Tomáš
Místo konání
Praha
Tematická náplň
Webinář dvou zkušených lektorů - Ing Kouta - specialisty na oblast daní a pana Líbala - specialisty účetnictví - je připraven na přání našich posluchačů seminářů. Seznamuje s nejdůležitějšími změnami, které můžete vhodně využít ve vaší firmě.
PROGRAM: Program bude doplněn a upřesněn podle aktuálního stavu příslušných předpisů.
Daň z příjmů a DPH - opatření v oblasti daní přijatá v souvislosti s nouzovým stavem – prominutí sankcí - termíny pro podání přiznání a kontrolního hlášení - dotace na provoz – dotace k úrokům z komerčních úvěrů – bezúročné zápůjčky.
Zdravotní pojištění v podmínkách roku 2020 u OSVČ – placení záloh – podání přehledu.
Sociální pojištění v podmínkách roku 2020 u OSVČ – placení záloh – podání přehledu.
Daň z přidané hodnoty (DPH) – rozšíření uplatňování druhé snížené sazby k 1. 5. 2020.
Daň z příjmů – placení záloh – daňové důsledky protikrizových opatření – zpětný odpočet daňové ztráty z roku 2020.
Silniční daň – placení záloh.
Ochranné pomůcky (nakoupené, vyrobené, darované) – účetní a daňové souvislosti.
EET v podmínkách roku 2020.
Kompenzační bonus pro OSVČ v účetních a daňových souvislostech – výše bonusu, bonusová období, žádost o poskytnutí.
Novela daňového řádu.
Zrušení daně z nabytí nemovitých věcí.
Postup v účetnictví a daňové evidenci při účtování dotací a dalších podpor v rámci „balíčku“ COVID-19 – daňové souvislosti.
Změny v repo sazbě ČNB a jejich dopad do oblasti daní a účetnictví.
Způsob a termíny jednání valných hromad a členských schůzí – schvalování účetních závěrek.
Doporučení Komory auditorů České republiky pro auditory při vydávání zpráv k účetním závěrkám v souvislosti s COVID-19.
Řešení složitějších problémů v souvislosti se
změnami koronavir
.
Další důležité změny v daních a účetnictví zveřejněné ke dni konání webináře.
Diskuze. Zodpovídání dotazů, které byly položeny v průběhu webináře.
CO POTŘEBUJI KE SLEDOVÁNÍ WEBINÁŘE :
Není to nic složitého, každý to zvládne. Pro účast na webináři postačuje obvykle vybavený počítač s reproduktorem nebo sluchátka, aktuální webový prohlížeč (ideálně google Chrome) a internetové připojení s doporučenou rychlostí stahování 4 Mb/s (to je běžná rychlost, rychlost lze otestovat např. na adrese www.rychlost.cz).
Na webinář se běžně přihlásíte jako na seminář, uhradíte platbu a v den konání webináře se připojíte jednoduše prostřednictvím odkazu (hesla), který zašleme e-mailem všem přihlášeným účastníkům, od kterých nám přišla platba na účet nejpozději 2 pracovní dny před webinářem. E-mail s odkazem obdržíte s krátkým předstihem před konáním webináře na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Jestliže vám e-mail s odkazem nepřijde, zkontrolujte, zda jste odeslali včas platbu a též si prosím zkontrolujte složku nevyžádané pošty, případně nás kontaktujte na telefon 233 550 031.
Nemějte žádné obavy, uvidíte, že se vše zdaří a získáte informace novým pohodlným způsobem!
WEBINÁŘ JE NUTNO UHRADIT DOPŘEDU PŘEVODEM TAK, ABYCHOM PLATBU MĚLI NA ÚČTU NEJPOZDĚJI 2 PRACOVNÍ DNY PŘED WEBINÁŘEM! Tato podmínka je nadřazena datu splatnosti uvedeného ve výzvě k úhradě.
ÚHRADA V HOTOVOSTI NENÍ MOŽNÁ!
'''
Zpět na seznam kurzů...