Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
POKLADNA, PRÁCE S HOTOVOSTÍ A FAKTURACE 2017 (včetně posledních změn k 1.7.2017) -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
pondělí 9. října 2017, 09:00 - 13:30
Cena včetně DPH
1 850 Kč
Variabilní symbol
88171015
Lektor
Tomáš Líbal, ekonomický a účetní poradce, osvědčený lektor s více než 20 letou přednáškovou a učetní praxí
Místo konání
hotel CENTRÁL
nám. Republiky 33
Plzeň
Najít na mapě...
MHD - zastávka autobusu a tramvaje Náměstí Republiky. Parkování - placené zóny v okolních ulicích,
Tematická náplň
Seminář zkušeného lektora s více než 20 letou účetní a lektorskou praxí (o němž si dovolujeme říci, že je
elitním účetním a ekonomickým poradcem
) bude určitě přínosem všem účetním, pokladním a ekonomickým pracovníkům. Seminář je určen všem, kteří vystavují a přijímají faktury a chtějí, aby vždy byly řádně a včas uhrazeny a nedošlo k problémům, že něco je chybně. Stejně tak je seminář určen všem, kteří vedou pokladnu, protože při platbách v hotovosti je pokladna
propojena
s fakturací. Seminář je vhodný jak pro podnikatelské subjekty, tak pro obce, města, příspěvkové subjekty i neziskovou sféru.
Předpisy upravující v České republice náležitosti dokladů a jejich dopad na praxi.
Členění daňových dokladů u DPH a jejich náležitosti.
Fakturace v tuzemsku, EU a třetích zemích.
Daňové doklady u přenesení daňové povinnosti na příjemce – změny 2017.
Forma daňových dokladů (listinná a elektronická) a její převod.
Přepočet cizí měny pro potřeby DPH a pokladních operací.
Zálohy a jejich vyúčtování v souvislosti se změnami platnými od 1. 7. 2017.
QR faktura – nový nástroj pro zrychlení a zjednodušení práce s fakturami – daňovými doklady.
Povinné doby úschovy dokladů a s nimi související praktické problémy.
Účtování pokladních dokladů, vedení pokladní knihy, inventarizace.
Limity plateb v hotovosti.
Náležitosti vystavovaných/přijímaných pokladních dokladů, co musíme kontrolovat při přijetí dokladu do pokladny a co musí doklad obsahovat.
Inventarizace pokladny a cenin – správný postup dle platné právní úpravy.
Účetní případy související a platebními kartami, vazba na pokladnu a účetnictví, příklady správného postupu.
Účtování úhrad formou platebních karet a cenin (stravenky, dálniční kupony apod.).
EET v souvislosti s fakturací a pokladními operacemi.
Možné sankce ve vztahu k náležitostem obchodních listin podle zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích.
DISKUZE, zodpovídání dotazů účastníků semináře.
ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ AKTUÁLNÍ MATERIÁLY LEKTORA K SEMINÁŘI
Zpět na seznam kurzů...