Kurz

  • Úvodní stránka
  • Kontakt
  • Kurzy
  • Webináře
  • Zakázkové kurzy
  • Zasílání nabídek
  • Kontakt
  • Nabídka spolupráce
  • Smluvní podmínky
  • Naši partneři
  • GDPR

SPISOVÁ SLUŽBA 2013, ZÁKON O ARCHIVACI A VYHLÁŠKA O PODROBNOSTECH SPISOVÉ SLUŽBY - JAK SPRÁVNĚ UKLÁDAT A ARCHIVOVAT DOKUMENTY, DOKLADY - ROK 2013 (archivace a skartace dokumentů, účetních a daňových dokladů a dalších písemností) - KURZ JIŽ PROBĚHL


Datumčtvrtek 26. září 2013, 09:00 - 13:00
Cena včetně DPH1 790 Kč
Variabilní symbol44130914
LektorPhDr. Irena Hajzlerová - 24 let ředitelka Státního okresního archivu v Karviné, 7 let Odborný rada pro metodiku, výběr archiválií a kontrolní činnost v Zemském archivu v Opavě, lektorka spisové služby 30 let, autorka publikací o spisové službě.

 

Místo konání


Dům kultury Akord Ostrava

náměstí SNP 1
700 30 Ostrava
Najít na mapě...

autobusem č. 27, 31, 41, 48, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky. Parkování: za DK AKORD jsou neplacená parkovací místa (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).

 

Tematická náplň


* Aktuální informace 2013 k změnám po novele SPISOVÉ SLUŽBY a  ukládání a archivaci dokladů a dokumentů, účetních a daňových dokladů, jak správně postupovat s ukládáním, skartací a vyřazováním dokumentů a dokladů. SPISOVÁ SLUŽBA NOVĚ . Nová povinnost některých subjektů vést spisovou službu.

  • Přehled platné legislativy týkající se většiny odvětví / průmysl, školství, zdravotnictví, služby, obce, přísp. subjekty/ Co platí/. Co je zrušeno a čím nahrazeno.
  • ZÁKON č.167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě ...
  • Jak pracovat s dokumenty, doklady, výklad problematiky; co, jak dlouho a kde nutno uchovávat, abychom vyhověli zákonným požadavkům. Postup podle legislativy. Vysvětlení nových pojmů novely. Archivy, spisovna, komerční spisovny, počítání skartačních lhůt, mzdové listy, co lze převést do zahraničí.
  • Postup u podnikatelských subjektů, u příspěvkových organizací, v organizačních složkách státu, u nevýdělečných subjektů a u fyzických osob. Základní okruhy pracovních úkonů na úseku ukládání a skartace dokladů.
  • PROVÁDĚCÍ VYHLÁŠKA č.213/2012 kterou se provádějí některá ustanovení zákona o archivnictví a spisové službě.
  • PROVÁDĚCÍ VYHLÁŠKA č.259/2012 z 20.7.2012 o podrobnostech výkonu SPISOVÉ SLUŽBY, která od 1.8.2012 nahrazuje vyhlášku č. 191/2009 Sb.
  • Zásady pro vedení spisové služby (písemná, elektronická, forma). Dokumenty ve firmách a organizacích, podací deník, evidence, rozdělování, odesílání, ukládání dokumentů. Co vše je vlastně dokument ve firmě a organizaci. Předávání archiválií do archivu. Kdy je povinnost uchování analogových dokumentů a kdy je možné uchovávat pouze digitálně.
  • Evidence dokumentů ve spisovnách organizací. Evidence archiválií. Zřizování a vedení spisoven a archivů. Jak u zrušených subjektů. Zabezpečení dokumentů rušených firem a organizací.
  • Ukládání účetních a daňových dokladů. Doby nutného uchování dokumentů, než je možné provést skartaci.
  • Evidence e-mail pošty, kdy a jak možno e-maily skartovat, specifika faxů, informací na magnetických mediích.
  • Archivace dokumentů v digitální podobě (opatření dokumentů metadaty, výstupní datové formáty, spisovny dokumentů v digitální podobě součástí el. systémů spisové služby, národní digitální archiv).
  • POKYN GFŘ D-7 k postupu správců daně při doručování prostřednictvím datových schránek.
  • Změny v zákoně č. 300/2008 Sb., o elektronických komunikacích. Často řešené problémy a nedostatky v podnikatelských subjektech, subjektech ROPO a územních samosprávných celcích a archivaci a spisové službě.
  • Návaznost na datové schránky, možnost archivace zpráv doručených do datové schránky; možná řešení ve firmách. Diskuse, zodpovídání dotazů účastníků semináře.

 

 

Zpět na seznam kurzů...

 

Copyright © 2008, ODBORCONSULT-D

powered by