POZOR, ÚZ Archivace k tomuto webináři zasíláme POŠTOU. Pokud ji chcete zaslat na jinou adresu, napište nám tuto informaci do pole "poznámka". Prosíme, uveďte, zda se jedná o pobočku firmy či bydliště - kvůli správnému formátu adresy.
Webinář je určen pro každého zaměstnance, který pracuje s jakoukoli písemnou agendou, pro vedoucí zaměstnance, kteří musí správně přidělit dokumenty k vyřízení a provádět kontrolu jejich evidence, oběhu a ukládání, pro ty, kteří mají na starosti podatelnu nebo spisovnu.
Cílem webináře je:
Obsah webináře:
*Oběh dokumentů. Budete seznámeni se správným administrativním chodem organizace, tedy s přijímáním, evidencí, oběhem, vyřizováním, podepisováním, odesíláním, ukládáním a vyřazováním dokumentů podle příslušných zákonů, vyhlášek a metodických pokynů příslušných ministerstev.
Diskuze, zodpovídání dotazů účastníků.
ÚČASTNÍCI WEBINÁŘE OBDRŽÍ AKTUÁLNÍ ÚZ ARCHIVACE A MATERIÁL PŘIPRAVENÝ LEKTORKOU.