Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
FIREMNÍ A JINÉ PORADY - NOVĚ K DOSAŽENÍ CÍLE - 5 kroků jak poradu připravit, 8 zásad jak poradu vést, 7 tipů jak získat maximum, jak využívat nové techniky -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
čtvrtek 19. března 2020, 09:00 - 14:00
Cena včetně DPH
2 190 Kč
Variabilní symbol
77200316
Lektor
Marek Sýkora, lektor paměťových technik, kouč růstu osobní produktivity
Místo konání
Dům kultury
Velká Hradební 19
400 01 Ústí nad Labem
Najít na mapě...
Tematická náplň
Pořádáte porady k řešení konkrétních úkolů nebo oponentní rady k schválení konkrétních postupů řešení a máte pocit, že Vám nepřináší výsledek, který potřebujete? Program se často nenaplňuje, jednání odbočí jinam, než chcete, z účastníků nedokážete dostat maximum vedoucí k cíli porady, setkání? Účastníci neberou porady dostatečně vážně, nechodí včas, vytváří konflikty, nemluví k věci, neumí dosáhnout shody a odchází často s pocitem promrhaného času. Řešíte porady i formou videokonferencí? Chcete být aktivně účastni s zaměstnanci na homeoffice? Pokud s tím chcete něco udělat, tak to je tento kurz přesně pro Vás!
Toto školení je zaměřeno na zvládání PORAD A JEDNÁNÍ na týmové, čii firemní úrovni i s možností styku s pracovníky pracujícími z domova. Jsou zde rozebírány konkrétní kroky pro jejich přípravu, metody pro vedení samotného průběhu a také rady na zvládání komunikace mezi účastníky a řešení sporů. Vždyť firemní porady, videokonference jsou jedním z nejužitečnějších nástrojů ke zvýšení produktivity!
Seminář je vhodný pro každého, kdo pořádá porady, videokonference či telemosty k postupu prací, k vývoji výrobku k řešení problémů na pracovištích, nebo se jich jen pravidelně účastní a chce zvýšit jejich efektivitu a dozvědět se něco o nových metodách k zvýšení produktivity práce ( vedoucí a řídící pracovníci, pracovníci.
Na semináři se naučíte:
Jak připravit poradu, aby z ní měl každý účastník prospěch a dobrý pocit.
Jak zvládat průběh porady pomocí nové techniky, aby se neplýtvalo časem a dosahovalo závěrů.
Jak zvládat konflikty, komunikovat na poradách a dostat z účastníků maximum vedoucí k cíli.
PŘED PORADOU – PŘÍPRAVA:
Stanovení účelu porady, zajištění účasti event. spojení po síti, techniky.
Příprava projednávaných bodů, podklady které potřebuji, co, kdo a do kdy připraví.
Využívání myšlenkových map.
Nastavení pravidel při jednání.
Výběr účastníků dle obsahu jednání.
Stanovení časové dotace.
Stanovení max. času projevu, připomínky účastníka.
Nejčastější chyby při organizování porad.
PRŮBĚH PORADY:
Kontrola spojení s vzdálenými účastníky.
Přehled splněných/nesplněných úkolů z minula.
Vyvození závěrů.
Příprava řeči v paměťovém paláci.
Zahajovací rituál.
Rozdělení rolí.
Zásady projednávání a přijímání rozhodnutí.
Pořizování zápisu.
Zopakování výsledků porady/přesvědčení se, že všichni pochopili závěry porady a přijali termíny úkolů.
Získávání zpětné vazby.
Nejčastější chyby při průběhu porad.
KOMUNIKACE A TIPY K ZEFEKTIVNĚNÍ JEDNÁNÍ:
Komunikace a řešení konfliktů.
Osobnost a správné řečnické postupy vedoucího jednání, porady.
Motivace účastníků: povzbuzení, taktika při vytýkání chyby.
Tipy k zefektivnění porad, videokonference, elektronické kalendáře atd.
Nejčastější chyby samotných účastníků, jak se jim vyvarovat.
ZÁVĚREČNÁ DISKUZE,
zodpovídání dotazů, rady z praxe, co dokáže maximálně zefektivnit jednání, poradu či oponentní jednání.
ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ AKTUÁLNÍ MATERIÁLY LEKTORA K SEMINÁŘI.
Zpět na seznam kurzů...