Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
FIREMNÍ A JINÉ PORADY - NOVĚ K DOSAŽENÍ CÍLE - 5 kroků jak poradu připravit, 8 zásad jak poradu vést, 7 tipů jak získat maximum, jak využívat nové techniky -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
pondělí 27. dubna 2020, 09:00 - 14:00
Cena včetně DPH
2 190 Kč
Variabilní symbol
36200415
Lektor
Marek Sýkora, lektor paměťových technik, kouč růstu osobní produktivity
Místo konání
Krajská knihovna KV
Závodní 378/84
360 00 Karlovy Vary
Najít na mapě...
MHD - autobusová zastávka Krajský úřad, č.1 směr Globus, č.16 směr Tašovice Parkování v okolí bezplatně
Tematická náplň
Pořádáte porady k řešení konkrétních úkolů nebo oponentní rady k schválení konkrétních postupů řešení a máte pocit, že Vám nepřináší výsledek, který potřebujete? Program se často nenaplňuje, jednání odbočí jinam, než chcete, z účastníků nedokážete dostat maximum vedoucí k cíli porady, setkání? Účastníci neberou porady dostatečně vážně, nechodí včas, vytváří konflikty, nemluví k věci, neumí dosáhnout shody a odchází často s pocitem promrhaného času. Řešíte porady i formou videokonferencí? Chcete být aktivně účastni s zaměstnanci na homeoffice? Pokud s tím chcete něco udělat, tak to je tento kurz přesně pro Vás!
Toto školení je zaměřeno na zvládání PORAD A JEDNÁNÍ na týmové, čii firemní úrovni i s možností styku s pracovníky pracujícími z domova. Jsou zde rozebírány konkrétní kroky pro jejich přípravu, metody pro vedení samotného průběhu a také rady na zvládání komunikace mezi účastníky a řešení sporů. Vždyť firemní porady, videokonference jsou jedním z nejužitečnějších nástrojů ke zvýšení produktivity!
Seminář je vhodný pro každého, kdo pořádá porady, videokonference či telemosty k postupu prací, k vývoji výrobku k řešení problémů na pracovištích, nebo se jich jen pravidelně účastní a chce zvýšit jejich efektivitu a dozvědět se něco o nových metodách k zvýšení produktivity práce ( vedoucí a řídící pracovníci, pracovníci.
Na semináři se naučíte:
Jak připravit poradu, aby z ní měl každý účastník prospěch a dobrý pocit.
Jak zvládat průběh porady pomocí nové techniky, aby se neplýtvalo časem a dosahovalo závěrů.
Jak zvládat konflikty, komunikovat na poradách a dostat z účastníků maximum vedoucí k cíli.
PŘED PORADOU – PŘÍPRAVA:
Stanovení účelu porady, zajištění účasti event. spojení po síti, techniky.
Příprava projednávaných bodů, podklady které potřebuji, co, kdo a do kdy připraví.
Využívání myšlenkových map.
Nastavení pravidel při jednání.
Výběr účastníků dle obsahu jednání.
Stanovení časové dotace.
Stanovení max. času projevu, připomínky účastníka.
Nejčastější chyby při organizování porad.
PRŮBĚH PORADY:
Kontrola spojení s vzdálenými účastníky.
Přehled splněných/nesplněných úkolů z minula.
Vyvození závěrů.
Příprava řeči v paměťovém paláci.
Zahajovací rituál.
Rozdělení rolí.
Zásady projednávání a přijímání rozhodnutí.
Pořizování zápisu.
Zopakování výsledků porady/přesvědčení se, že všichni pochopili závěry porady a přijali termíny úkolů.
Získávání zpětné vazby.
Nejčastější chyby při průběhu porad.
KOMUNIKACE A TIPY K ZEFEKTIVNĚNÍ JEDNÁNÍ:
Komunikace a řešení konfliktů.
Osobnost a správné řečnické postupy vedoucího jednání, porady.
Motivace účastníků: povzbuzení, taktika při vytýkání chyby.
Tipy k zefektivnění porad, videokonference, elektronické kalendáře atd.
Nejčastější chyby samotných účastníků, jak se jim vyvarovat.
ZÁVĚREČNÁ DISKUZE,
zodpovídání dotazů, rady z praxe, co dokáže maximálně zefektivnit jednání, poradu či oponentní jednání.
ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ AKTUÁLNÍ MATERIÁLY LEKTORA K SEMINÁŘI.
Zpět na seznam kurzů...