Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
SPRÁVNÁ FAKTURACE 2019 – ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY V TUZEMSKU, V RÁMCI EU I MIMO EU, POKLADNA -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
čtvrtek 10. října 2019, 09:00 - 14:00
Cena včetně DPH
1 950 Kč
Variabilní symbol
44191011
Lektor
Ing. Beránková Dagmar - auditorka, daňová poradkyně a soudní znalkyně v oboru účetnictví. Má rozsáhlou praxi v různých ekonomických funkcích a je zkušenou lektorkou.
Místo konání
Dům kultury Akord Ostrava
náměstí SNP 1
700 30 Ostrava
Najít na mapě...
autobusem č. 27, 31, 41, 48, 96 na zastávku SNP nebo tramvají č. 2, 6, 7, 11 na zastávku KOTVA a 10 min. pěšky. Parkování: za DK AKORD jsou neplacená parkovací místa (parkoviště letního aquaparku). Před Domem kultury AKORD jsou placená parkovací místa (parkovací hodiny, 5 Kč/hod).
Tematická náplň
Přehled platné a změněné legislativy.
Vybraná ustanovení zákona o účetnictví, DPH, občanského zákoníku a dalších právních předpisů, které je nutno znát. Novelizovaná ustanovení k 1.4.2019.
Vybraná změněná ustanovení, která se týkají fakturace otázek účetních a daňových dokladů.
Fakturace a daňové doklady dle zákona o DPH, živnostenského zákona a zákona o ochraně spotřebitele.
Změny u daňových dokladů u vývozu zboží.
Povinné náležitosti dokladů, objednávky, obchodní dopisy, faktury od 1.4.2019.
Zjednodušené daňové doklady i pro bezhotovostní platby.
Faktura v cizí měně a měnová doložka. Cizí měny, kurzové rozdíly.
Fakturace v rámci přenesené daňové povinnosti i změnách při poskytování stavebních a montážních prací.
Pokladní doklady příjmové, výdajové, cestovní příkazy, stvrzenky, paragony, faktury za hotové, náležitosti. Lhůty vystavování účetních dokladů.
Faktury vystavené na zboží, služby, ostatní faktury. Přefakturace. Slevy, bonusy, skonto.
Faktury došlé od dodavatelů, faktury ze/do EU, ze/do třetích zemí 2019.
Bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě, doklady skladového hospodářství, správné náležitosti.
Interní účetní doklady, opravné účetní doklady, dříve dobropisy, vrubopisy.
Jak můžeme daňové doklady řádně legálně opravit, náležitosti. Vystavování duplikátů, kopií dokladů.
QR FAKTURACE.
Nový výhodnější způsob fakturace. QR Faktura - automatické vyplnění některých účetních údajů při zpracování faktur. Účetní data z faktur lze načíst naskenováním QR kódu na faktuře. Díky integraci s QR Platbou je na faktuře jen jeden QR kód jak pro platební údaje, tak pro účetní data. Postup, vysvětlení novinky.
Elektronická fakturace.
Formy dokladů: listinná, technická, elektronická. Podmínky elektronické fakturace.
POKLADNA, POKLADNÍ ČINNOST 2019.
Pracovní postupy pokladních, účetních asistentek, sekretářek a všech, kteří pracují s penězi a ceninami. Pravidla pro činnost pokladny. Přehled platné či změněné legislativy po 1.4.2019.
Praktická činnost. Vedení pokladny a pokladní knihy, pokladní operace, práva a povinnosti pokladních pracovníků, vnitropodnikové směrnice vztahující se k této problematice, účetní operace, provozní zálohy, stálé zálohy, vyúčtování záloh, inventarizace pokladny, manka a schodek pokladny, vazba pokladny na mzdovou a finanční účtárnu na vyúčtování pracovních cest, ceniny, hmotná odpovědnost, smlouva o hmotné odpovědnosti, operace s s platebními kartami a šeky, cizí měna, kursy a přepočty, kurzové rozdíly, smlouva o hmotné odpovědnosti, zabezpečení a vybavení pracoviště pro činnost pokladních pracovníků, nejčastější chyby a problémy v pokladní činnosti.
Zákon o oběhu bankovek a mincí. Omezení plateb v hotovosti, kterých případů se to týká.
Změny v oblasti pojištění vkladů. Garanční systém finančního trhu.
Vymezení základních pravidel vedení pokladní hotovosti a cenin 2019. Vedení pokladních knih a evidence cenin. Přijímání úhrad prostřednictvím platebních karet a šeků. Ochranné prvky bankovek. Nové limity plateb v hotovosti.
Náležitosti přijímaných a vydávaných pokladních dokladů 2019, abychom neměli problém při kontrole FÚ, náležitosti pokladních dokladů, co musíme kontrolovat při přijetí dokladu do pokladny, co musí doklad obsahovat, aby byl platný.
Pokladní doklady a jejich promítnutí do kontrolního hlášení DPH.
Pokladna v cizích měnách, správné vedení poklady v cizích měnách, evidence měn, použití kurzů, výpočet kurzových rozdílů. Oceňování a účtování operací ve valutové a šekové pokladně.
Inventarizace pokladny a cenin.
Správný postup dle platné legislativy. Novelizované postupy inventarizace.
Platební karty-vazba na pokladnu, účtárnu, příklady, správné postupy. Účtování přijatých úhrad formou platebních karet - správný postup.
Stravenky a poukázky
– doklady v běžné činnosti pokladní.
Archivace a skartace – ochrana a zabezpečení průkaznosti dokladů, potvrzení a prohlášení. Správný postup a jak dlouho musíme doklady archivovat
DISKUZE.
Zodpovídání dotazů.
ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ MATERIÁLY LEKTORKY K PŘEDNÁŠENÉ PROBLEMATICE.
Zpět na seznam kurzů...