Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
FAKTURACE, DAŇOVÉ DOKLADY 2019, POKLADNA, VČETNĚ NOVEL LEGISLATIVY (co se mění, na co je třeba dát pozor, vzory dokladů) -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
pondělí 8. dubna 2019, 09:00 - 14:00
Cena včetně DPH
1 950 Kč
Variabilní symbol
88190418
Lektor
Tomáš Líbal, ekonomický a účetní poradce, osvědčený lektor s více než 20 letou přednáškovou a učetní praxí
Místo konání
hotel CENTRÁL
nám. Republiky 33,
Plzeň
Najít na mapě...
MHD - zastávka autobusu a tramvaje Náměstí Republiky. Parkování - placené zóny v okolních ulicích, nákupní centrum Plaza (3 hod. zdarma, každá další hod. 30Kč)
Tematická náplň
Seminář je určen všem, kteří vystavují a přijímají faktury a chtějí, aby vždy byly řádně a včas uhrazeny a nedošlo k problémům, že něco je chybně. Seminář zkušeného lektora s více než 20 letou účetní a lektorskou praxí (o němž si dovolujeme říci, že je elitním účetním a ekonomickým poradcem), bude určitě přínosem všem účetním, pokladním a ekonomickým pracovníkům. Stejně tak je seminář určen všem, kteří vedou pokladnu, protože při platbách v hotovosti je pokladna propojena s fakturací. Seminář je vhodný jak pro podnikatelské subjekty, tak pro obce, města, příspěvkové subjekty, školy, nadace, družstva, zapsané spolky i nestátní neziskovou sféru. Seminář je doplněn řadou příkladů.
Předpisy upravující v České republice náležitosti dokladů a jejich dopad na praxi v roce 2019.
Členění daňových dokladů u DPH a jejich náležitosti.
Fakturace v tuzemsku, EU a třetích zemích.
Změny repo sazby ČNB a její dopad na fakturace.
Daňové doklady u přenesení daňové povinnosti na příjemce – změny 2017 event. 2018/2019.
Forma daňových dokladů (listinná a elektronická) a její převody.
Přepočet cizí měny pro potřeby DPH a pokladních operací.
Zálohy a jejich vyúčtování v souvislosti se změnami.
QR faktura – nový nástroj pro zrychlení a zjednodušení práce s fakturami – daňovými doklady.
Povinné doby úschovy dokladů a s nimi související praktické problémy.
Účtování pokladních dokladů, vedení pokladní knihy, inventarizace.
Limity plateb v hotovosti.
Náležitosti vystavovaných/přijímaných pokladních dokladů, co musíme kontrolovat při přijetí dokladu do pokladny a co musí doklad obsahovat.
Inventarizace pokladny a cenin – správný postup dle platné právní úpravy.
Účetní případy související a platebními kartami, vazba na pokladnu a účetnictví, příklady správného postupu.
Nový zákon o platebním styku – využití jedné aplikace (internetové, nebo mobilní) pro více účtů, snížení limitů pro neautorizované transakce při ztrátě platební karty, nové podmínky blokace prostředků na účtu.
Účtování úhrad formou platebních karet a cenin (stravenky, dálniční kupony apod.).
Ochrana osobních údajů (GDPR) a oběh dokladů v účetní jednotce. Fakturace a nové povinnosti související s GDPR.
EET v souvislosti s fakturací a pokladními operacemi. Aktuální stav připravovaných změn u EET. Zahájení evidence tržeb u povinných subjektů zařazených do tzv. 3. a 4. vlny EET.
Nařízení vlády k aplikaci EET, platné do konce roku 2018 a jak dále v 2019.
Možné sankce ve vztahu k náležitostem obchodních listin podle zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích.
DISKUZE, zodpovídání dotazů účastníků.
ÚČASTNÍCI SEMINÁŘE OBDRŽÍ AKTUÁLNÍ MATERIÁLY LEKTORA K SEMINÁŘI.
Zpět na seznam kurzů...