Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
ZMĚNY V FAKTURACI, POKLADNĚ A POKLADNÍ ČINNOSTI 2019, NOVELY LEGISLATIVY (co se mění, na co je třeba dát pozor, vzory dokladů) -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
středa 20. února 2019, 09:00 - 14:00
Cena včetně DPH
1 850 Kč
Variabilní symbol
76190213
Lektor
Tomáš Líbal, ekonomický a účetní poradce, osvědčený lektor s více než 20 letou přednáškovou a učetní praxí
Místo konání
Dům kultury odborů
Tolstého 2
586 01 Jihlava
Najít na mapě...
MHD - zastávka trolejbusu Dům kultury, Chlumova Parkování - parkoviště DK, Billa, placené před DK, okolní ulice smíšené (zóny/bezplatné)
Tematická náplň
Seminář je určen všem, kteří vystavují a přijímají faktury a chtějí, aby vždy byly řádně a včas uhrazeny a nedošlo k problémům, že něco je chybně. Seminář zkušeného lektora s více než 20 letou účetní a lektorskou praxí (o němž si dovolujeme říci, že je elitním účetním a ekonomickým poradcem), bude určitě přínosem všem účetním, pokladním a ekonomickým pracovníkům. Stejně tak je seminář určen všem, kteří vedou pokladnu, protože při platbách v hotovosti je pokladna propojena s fakturací. Seminář je vhodný jak pro podnikatelské subjekty, tak pro obce, města, příspěvkové subjekty, školy, nadace, družstva, zapsané spolky i nestátní neziskovou sféru. Seminář je doplněn řadou příkladů.
Předpisy upravující v České republice náležitosti dokladů a jejich dopad na praxi v roce 2019.
Členění daňových dokladů u DPH a jejich náležitosti.
Fakturace v tuzemsku, EU a třetích zemích.
Změny repo sazby ČNB a její dopad na fakturace.
Daňové doklady u přenesení daňové povinnosti na příjemce – změny 2017 event. 2018/2019.
Forma daňových dokladů (listinná a elektronická) a její převody.
Přepočet cizí měny pro potřeby DPH a pokladních operací.
Zálohy a jejich vyúčtování v souvislosti se změnami.
QR faktura – nový nástroj pro zrychlení a zjednodušení práce s fakturami – daňovými doklady.
Povinné doby úschovy dokladů a s nimi související praktické problémy.
Účtování pokladních dokladů, vedení pokladní knihy, inventarizace.
Limity plateb v hotovosti.
Náležitosti vystavovaných/přijímaných pokladních dokladů, co musíme kontrolovat při přijetí dokladu do pokladny a co musí doklad obsahovat.
Inventarizace pokladny a cenin – správný postup dle platné právní úpravy.
Účetní případy související a platebními kartami, vazba na pokladnu a účetnictví, příklady správného postupu.
Nový zákon o platebním styku – využití jedné aplikace (internetové, nebo mobilní) pro více účtů, snížení limitů pro neautorizované transakce při ztrátě platební karty, nové podmínky blokace prostředků na účtu.
Účtování úhrad formou platebních karet a cenin (stravenky, dálniční kupony apod.).
Ochrana osobních údajů (GDPR) a oběh dokladů v účetní jednotce. Fakturace a nové povinnosti související s GDPR.
EET v souvislosti s fakturací a pokladními operacemi. Aktuální stav připravovaných změn u EET. Zahájení evidence tržeb u povinných subjektů zařazených do tzv. 3. a 4. vlny EET.
Nařízení vlády k aplikaci EET, platné do konce roku 2018 a jak dále v 2019.
Možné sankce ve vztahu k náležitostem obchodních listin podle zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích.
DISKUZE, zodpovídání dotazů účastníků.
ÚČASTNÍCI SEMINÁŘE OBDRŽÍ AKTUÁLNÍ MATERIÁLY LEKTORA K SEMINÁŘI.
Zpět na seznam kurzů...