Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
FAKTURACE A POKLADNA, POKLADNÍ ČINNOST 2018, NOVELY LEGISLATIVY (včetrně posledních změn ), EET NOVĚ -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
čtvrtek 24. května 2018, 09:00 - 13:00
Cena včetně DPH
1 850 Kč
Variabilní symbol
55180511
Lektor
Tomáš Líbal, ekonomický a účetní poradce, osvědčený lektor s více než 20 letou přednáškovou a učetní praxí
Místo konání
Amber Hotel ČERNIGOV
Riegrovo náměstí 1494
500 02 Hradec Králové
Najít na mapě...
Vlak - Hlavní nádraží i autobusový terminál v pěší vzdálenosti. MHD - zastávka trolejbusu Hlavní nádraží. Parkování - placené parkoviště před hotelem, v okolních ulicích placené zóny (automat / SMS).
Tematická náplň
Seminář zkušeného lektora s více než 20 letou účetní a lektorskou praxí (o němž si dovolujeme říci, že je
elitním účetním a ekonomickým poradcem
) bude určitě přínosem všem účetním, pokladním a ekonomickým pracovníkům. Seminář je určen všem, kteří vystavují a přijímají faktury a chtějí, aby vždy byly řádně a včas uhrazeny a nedošlo k problémům, že něco je chybně. Stejně tak je seminář určen všem, kteří vedou pokladnu, protože při platbách v hotovosti je pokladna
propojena
s fakturací.
Seminář je vhodný jak pro podnikatelské subjekty, tak pro obce, města, příspěvkové subjekty, školy, nadace, družstva, zapsané spolky i nestátní neziskovou sféru.
Seminář je doplněn řadou příkladů.
Předpisy upravující v České republice náležitosti dokladů a jejich dopad na praxi v roce 2018.
Členění daňových dokladů u DPH a jejich náležitosti.
Fakturace v tuzemsku, EU a třetích zemích.
Daňové doklady u přenesení daňové povinnosti na příjemce – změny 2017 event. 2018.
Opravy dokladů (opravné daňové doklady), lhůty k provedení oprav, dodatečné daňové doklady.
Forma daňových dokladů (listinná a elektronická) a její převod 2017 a 2018.
Přepočet cizí měny pro potřeby DPH a pokladních operací.
Zálohy a jejich vyúčtování v souvislosti se platnými změnami.
QR faktura – nový nástroj pro zrychlení a zjednodušení práce s fakturami – daňovými doklady.
Povinné doby úschovy dokladů a s nimi související praktické problémy.
Účtování pokladních dokladů, vedení pokladní knihy, inventarizace.
Limity plateb v hotovosti.
Náležitosti vystavovaných/přijímaných pokladních dokladů, co musíme kontrolovat při přijetí dokladu do pokladny a co musí doklad obsahovat.
Inventarizace pokladny a cenin – správný postup dle platné právní úpravy.
Účetní případy související a platebními kartami, vazba na pokladnu a účetnictví, příklady správného postupu.
Účtování úhrad formou platebních karet a cenin (stravenky, dálniční kupony apod.).
EET v souvislosti s fakturací a pokladními operacemi. 3. a 4. vlna EET. ZMĚNY V SOUVISLOSTI S ROZHODNUTÍM ÚSTAVNÍHO SOUDU Z PROSINCE 2017. Co vlastně platí, co nikoliv. Jak se srovnat se změnami.
Nová vyhl. k aplikaci EET, platná do konce roku 2018. Další aktuální informace MF a GFŘ k EET.
Možné sankce ve vztahu k náležitostem obchodních listin podle zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích.
DISKUZE, zodpovídání dotazů účastníků.
ÚČASTNÍCI OBDRŽÍ AKTUÁLNÍ MATERIÁLY LEKTORA K SEMINÁŘI
Zpět na seznam kurzů...