Kurz
Úvodní stránka
Kontakt
Vyhledat text
Kurzy
Webináře
Zakázkové kurzy
Zasílání nabídek
Kontakt
Nabídka spolupráce
Smluvní podmínky
Naši partneři
GDPR
FAKTURACE 2017/2018, ÚČETNÍ A DAŇOVÉ DOKLADY 2017/2018, VČETNĚ ZMĚN OD 1.7.2017 a od 1.1.2018 (jak fakturovat, aby všechny faktury byly bez problémů uhrazeny) -
KURZ JIŽ PROBĚHL
Datum
pondělí 13. listopadu 2017, 09:00 - 13:30
Cena včetně DPH
1 850 Kč
Variabilní symbol
99171114
Lektor
Ludvíková Helena, Ing.
Místo konání
Metropol
Senovážné nám. 2
370 21 České Budějovice
Najít na mapě...
MHD - zastávka Trolejbusu Metropol. Parkování - placené parkoviště Senovážné náměstí nebo U Tří lvů, okolní ulice smíšené (zóny/bezplatné).
Tematická náplň
Seminář zkušené lektorky, daňové poradkyně propojuje 3 oblasti, které se vzájemně propojují. Fakturace, pokladna, EET -, daňové doklady a změny po 1.7.2017. Seminář je určen všem, kteří vystavují a přijímají faktury a chtějí, aby vždy byly řádně a včas uhrazeny a nedošlo k problémům, že něco je chybně. Seminář je vhodný jak pro podnikatelské subjekty, tak pro obce i města a neziskovou sféru.
SPRÁVNÁ FAKTURACE 2017/2018 - ÚČETNÍ, DAŇOVÉ DOKLADY V TUZEMSKU, V RÁMCI EU I :MIMO EU A POKLADNÍ DOKLADY VČETNĚ ZMĚN PO
DAŇOVÉM BALÍČKU OD 1.7.2017.
:
Přehled platné a změněné legislativy a včetně nové legislativy. Vybraná ustanovení zákona o účetnictví, DPH, občanského zákoníku a dalších právních předpisů, které je nutno znát. Novelizovaná ustanovení 2017.
Vybraná změněná ustanovení, která se dotýkají fakturace, otázek účetních a daňových dokladů.
Fakturace a daňové doklady dle zákona o DPH, živnostenského zákona, zákona o ochraně spotřebitele a další legislativy. Změny u daňových dokladů.
Povinné náležitosti dokladu, objednávky, obchodní dopisy, faktury: obchodní jméno, firma, identifikace.
Zjednodušené daňové doklady i pro bezhotovostní platby 2017 a 2018.
Faktura v cizí měně a měnová doložka. Cizí měny, kurzové rozdíly.
Fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti i po změnách při poskytování stavebních a montážních prací a dalších činností od 1.7.2017.
Pokladní doklady příjmové, výdajové, cestovní příkazy, stvrzenky, paragony, faktury za hotové, náležitosti. Lhůty vystavování účetních dokladů.
Faktury vystavené na zboží, služby, penalizační, ostatní faktury. Přefakturace. Slevy, bonusy, skonto.
Faktury došlé od dodavatelů, faktury ze/do zemí EU, z/do třetích zemí 2017/2018.
Bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě; doklady skladového hospodářství, správné náležitosti.
Ostatní interní účetní doklady; opravné účetní doklady, dříve dobropisy, vrubopisy.
Jak můžeme daňové doklady řádně legálně opravit, náležitosti. Vystavování duplikátů, kopií dokladů.
Kde se nejvíce chybuje: např.: pacht, závazek, zástavní právo, náhrada škody, zápůjčka, výpůjčka, kupní smlouva, vklad, nájem, koupě a řada dalších pojmů.
Elektronická fakturace.
Formy dokladů – listinná, technická, elektronická. Podmínky elektronické fakturace.
Archivace daňových dokladů, médii, termíny, nové povinnosti.
Daňové doklady (běžné, zjednodušené, souhrnné, opravné daňové doklady, tuzemské, zahraniční, splátkové kalendáře a další). Účtenka versus daňový doklad. Na co si dát pozor!
Prokazování dokladů a skutečností z hlediska daňové uznatelnosti
podle zákona o daních z příjmů; podle daňového řádu 2018 a 2018.
Nejčastější chyby v účetních a daňových dokladech, jak je správně opravit, aby byly při kontrole uznány platnými.
QR FAKTURACE.
Nový výhodnější způsob fakturace. QR Faktura - automatické vyplnění některých účetních údajů při zpracování faktur. Účetní data z faktur lze načíst naskenováním QR kódu na faktuře. Díky integraci s QR Platbou bude na faktuře jen jeden QR kód jak pro platební údaje, tak pro účetní data. Postup, vysvětlení novinky.
NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY ŘÁDNÉ FAKTURACE
Jak správně fakturovat, časté chyby a nedostatky daňových dokladů.
SLOŽTĚJŠÍ PROBLEMATIKA EET.
Jak ovlivňuje fakturaci EET. Stvrzenka versus daňový doklad v souvislosti s EET. Problémy při praktické aplikaci EET – aktuální výklady, stanoviska a doprovodné prováděcí předpisy k EET. Problematika neziskových subjektů. Postup při vratkách zboží koupeného, tj. storna tržeb z důvodů reklamace apod., vratné zálohy a EET. Tržby za zboží v cizí měně a jejich přepočet na české koruny. EET a hotovostní tržby prodejny v kombinaci s hotovostní úhradou vydaných faktur ve vztahu k odvodu DPH na výstupu. Specifika malo/velkoobchodu, služeb, stravování a ubytování. EET u společnosti zakládaných obcemi a příspěvkovými subjekty specifika 3. a 4. vlna EET.
DISKUZE.
Zodpovídání dotazů účastníků semináře.
ÚČASTNÍCI SEMINÁŘE ODBDRŽÍ AKTUÁLNÍ MATERIÁLY K SEMINÁŘI A SPECIÁLNÍ BROŽŮRU SOUBOR AKTUÁLNÍCH PODKLADŮ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB.''
Zpět na seznam kurzů...